На сегодняшний день стало популярно иметь свой БЛОГ (далее по тексту сайт). И уже кажется совсем невозможно представить: «Как это вести бизнес не имея сайта?» Ведь это реклама не просто в вашем городе, но по всему миру, то есть у вас расширяется круг клиентов и возможность найти партнеров по бизнесу. Теперь разработка сайтов уже не проблема. Можно сказать на любой вкус ведь сайто-строения это как кулинария. Следует понимать, что если вы любите вкусно поесть, то нужно и заказывать борщ по - украински, а не гамбургер. Это не в коем случае не сравнение кухни разных народов и сравнение того, что вы хотите получить в результате заказываете сайт, а можете получить если не потратите определенную сумму денег. Словом, когда вы хотите вкусно поесть и на высоком уровне был сервис то стоит пойти в хороший ресторан, а для того чтобы создать хороший сайт. Тогда вам стоит просто обратиться к НАМ

Здесь для Вам предлагают создание сайтов. Для того чтобы получить хороший сайт нужно оплатить время команде которая будет создавать ваш сайт. Стоит понимать, что какую сумму вы потратите такой сайт в результате вы получите. Так как известно, что чем больше времени будут работать специалисты над вашим сайтом тем больше будет учтено есть все детали, которые нужно учесть для хорошей работы сайта. Если вы хотите получить сайт за короткий период времени, то Вам нужно понимать что платить надо больше, так как работать над ним будет больше специалистов. Ну а если вы хотите дешево и сердито то можно получить вместо качественного сайта просто сайт.

Чтобы заказать Блог-Сайт примерного образца, как Блог на котором Вы сейчас находитесь, Вам обойдется в 50 долларов. Чтобы заказать сайт, Вам необходимо обратиться к нам по ФОРМЕ ОБРАТНОЙ СВЯЗИ и мы с Вами обязательно свяжемся.

Михайло Дворкович - засновнику Mirax Group: самозакоханий павич, брехун і балабол, йди в жопу!


Скандальний бізнесмен Сергій Полонський загруз у наркотики та алкоголь, заявляє його колись друг і соратник Михайло Дворкович (брат віце-прем'єра уряду Росії Аркадія Дворковича). Колишніми не-розлий-вода влаштували в соціальних мережах бурхливе листування, повну взаємних образ. Нагадаємо, що в Росії Полонський заарештований заочно - бізнесмен перебуває в Ізраїлі і, судячи з фотографій в його обліковому записі, насолоджується життям. Російські слідчі підозрюють, що Полонський обікрав пайовиків житлового комплексу «Кутузовская миля».


Дворкович згадує, як він подружився з Полонським в 2005 році, як прийшов до нього на роботу піарником, причому з зарплатою його надули (просив 10 тис. доларів на місяць, дали всього 5 тис. доларів, а також не подарували обіцяну квартиру). Перераховує свої заслуги: наприклад, він переконав Полонського брати участь у приватизаційному аукціоні заводу Москвич, знаючи, що компанію до аукціону свідомо не допустять. І дійсно, не допустили. У підсумку, відверто Дворкович, «Mirax, яку всі ЗМІ представили як незаслужено скривджену компанію ... отримала десятки сюжетів на федеральних радіостанціях і телеканалах і близько 600 публікацій ».


Далі давайте просто читати.

Листування Михайла Дворковича і Полонського
Весною 2005 року на одній з вечірок Російського економічного форуму в Лондоні я познайомився з мало кому відомим тоді бізнесменом Сергієм Полонським. Наступна наша зустріч відбулася в тому ж році на Петербурзькому міжнародному економічному форумі. Після цього ми періодично зустрічалися великими компаніями подивитися футбол, випити горілки. Так тривало до вересня 2006 р., коли я, звільнившись з посади віце-президента МДМ Банку, сам прийшов до Полонському і попросився на роботу піарником. Він мені тоді відмовив, сказавши: "Старий, давай краще горілку пити разом. На роботу я тебе не візьму.". Після відмови я почав оформлятися в компанію "Барклі" Леоніда Казинца. Як тільки я оформився і вийшов перший день на роботу мені дзвонить Полонський і каже: "Приїжджай прямо зараз до мене. Я звільнив піарницею. Виходь на роботу". Я сказав йому, що вже працюю у Льоні. Він передзвонив ще через 5 хвилин і сказав, що з Казінці домовився про мій перехід в Mirax. Він запитав, скільки я хочу заробляти. Я сказав, що згоден на $ 10 тис. і він з легкістю погодився. Я себе якось дивно почував. З одного боку, попрацювати в Mirax мені дуже хотілося, з іншого - не хотілося усвідомлювати, що мене як річ передає один бізнесмен іншому. Але я змирився і поїхав до Вежу "Федерація". Тоді це було єдине будова в Москва-Сіті. Причому, з двох частин "Федерації" була побудована тільки частина першої до висоти, приблизно 41 поверху. Тим не менш, на 13-му поверсі вже були демонстраційні апартаменти, які служили засновникам Mirax, в тому числі, як представницький офіс. З Полонським я зустрітися не зміг. Він кудись поїхав і доручив домовитися зі мною про умови Максиму темників. Максим сказав, що $ 10 тис. - це багато і запропонував на випробувальний термін зарплату $ 5 тис. Розуміючи, що йти назад до Казінці вже незручно я погодився, в надії, що через 3 місяці випробувального терміну Полонський стримає своє слово.
Штаб будівництва "Федерації" розташовувався тоді в тимчасовій триповерхової будівлі в 50 метрах від самої вежі. Саме там мені була на наступний день призначена зустріч з усіма засновниками, а за сумісництвом - членами Ради директорів Mirax Group. Зустріч відбулася в альтанці-шашлички, побудованої на даху тимчасового офісу в якості їдальні. Там, щоб познайомитися зі мною зібралися Дмитро Луценко, Максим Привезенцев, Олексій Адікаєв, Максим Темников і сам Полонський. "Ну, розповідай.", - Почав Сергій. Я сказав, що Mirax вже найкраща будівельна компанія в Москві, але про це ніхто не знає, крім тих, хто знаходиться в альтанці. Тоді дійсно, за результатами опитування, проведеного на замовлення Полонського, популярність Mirax серед громадян Москви не перевищувала 0,1%. Полонського знали 3%, як будівельника Москва-Сіті, а назва вежі "Федерація" не знав майже ніхто. Більше того, Mirax багато плутали з назвою компанії Miramax. Компанію непогано знали лише у професійному середовищі - будівельної галузі. Там показник популярності було цілих 11%! :) Я сказав тоді, що можу зробити компанію відомою більшості громадян за 6 місяців. Мужики посміялися. Я ж їх застеріг. Я сказав їм тоді, що піар - це наркотик. Коли компанія стане відомою, піар не можна вже буде припинити, так-як це призведе до плачевних іміджевим наслідків. Як зараз пам'ятаю, я їх запитав, чи впевнені вони у своєму бажанні бути відомими? Вони ще раз посміялися і сказали, що готові.

Через два місяці після цієї розмови, Масим Темніков, будучи Головою правління компанії, кожні 15 хвилин давав інтерв'ю радіостанціям, телеканалам і кореспондентам друкованих ЗМІ з питання участі Mirax Goup у приватизаційному аукціоні заводу "Москвич". Точніше, з питання недопуску Mirax до цього аукціону за надуманими формальними обставинами. Мало хто знає, що спро взяти участь у тому аукціоні була зроблена заради скандалу з недопуском, який призвів до громадносу зростанню впізнанності і упомінамості компанії в ЗМІ. Ми заздалегідь знали, що до аукціону нас не допустять. Разом з нашими представниками, які намагалися подати документи я послав відеооператора. Він зняв момент, коли наших юристів фактично виштовхнули на вулицю з офісу конкурсної комісії. Тоді ці кадри потрапили в основний сюжет найпопулярнішою в той час програми "Максимум" на НТВ. Про скандал з проведенням аукціону написали всі федеральні і мосовскіе ЗМІ. Сюжети про цю історію пройшли на всіх телеканалах. Назва та логотип компанії стали відомі багатьом. Тоді, напередодні старту цього "pr-проекту", я попросив Полонського виїхати з міста і нічого не коментувати нікому, а краще взагалі відключити телефон. Допусская, що мій сценарій може дати збій, і піар вийде не на нашу користь, я перестрахувався. Я сказав Полонському, що якщо я облажався, він, повернувшись до Москви, скаже, що був не в курсі ситуації, дозволів на участь в аукціоні не давав і публічно мене звільнить. Але цього не знадобилося. Для Mirax, яку всі ЗМІ представили як незаслужено скривджену компанію, все закінчилося чудово. Ми отримали десятки сюжетів на федеральних радіостанціях і телеканалах і близько 600 публікацій, з яких більше 500 були позитивними для компанії. Далі, підтримувати популярність компанії і розповідати про її достоїнства ЗМІ і москвичам було вже фактично справою техніки. Тоді вперше Полонський мені сказав, що якщо ще через 3 місяці впізнаваність компанії досягне певних параметрів (ми їх погодили), то мені як бонус покладається квартира. З тих пір він мені її обіцяв кожні півроку. І при свідках і без. Іноді квартира перетворювалася на "20-ти відсоткову знижку на квартиру", потім знову в квартиру різного метражу. Для мене це було дуже важливо. Моя сім'я з двома дітьми жила в квартирі загальною площею 57 кв м. Це більше, ніж нічого, але все ж таки дуже мало для нормального існування сім'ї. По суті, я дуже розраховував на безліч разів обіцяне Полонським житло. Періодично я залишав компанію, але потім повертався назад на прохання Сергія, який казав, що кращого піарника для Mirax не бачить. До речі, моя зарплата досягла обіцяних у 2006 році $ 10 тис. лише до 2010 року. Але я працював, знаючи, що Полонський стримає слово. Я вважав, що квартира за 6 років роботи - хороший бонус. Та й дітей вже стало троє.
Так вийшло, що крім роботи ми з Полонським непогано подружилися. Близько стали спілкуватися і наші родини. Наші діти прекрасно ладили. Все це призвело до того, що я перестав звертати увагу на багато аспектів характеру Сергія, які важко назвати адекватними. Він постійно кричав матом на оточуючих, хамив співробітникам і просто незнайомим людям в ресторанах, на вулиці, принижував слабких. Для нього не було авторитетів. При цьому, він виключав зі свого оточення всіх, для кого не ставав авторитетом він сам. За триразово вимовлене йому "ні" люди позбавлялися роботи. Я був, напевно, одним з небагатьох людей, хто міг сказати йому немає багато разів без наслідків. Причиною тому була не скільки дружба, а скоріше те, скільки разів мені вдалося витягнути компанію з дуже відомого завдяки невдалій фразою Полонського місця. Не секрет, що сильна закредитованность Mirax в кризу призвела до бажання низки банків забрати собі об'єкти компанії. Причому, часто це було не цивілізоване вилучення застав, а банальні рейдерські схеми. Від одного з банків компанію врятував Роман Троценко, від атаки іншого удалость відбити вежу "Федерація" мені. Хочу підкреслити, саме я, а не мій брат вирішував проблеми компанії. Мій брат ніколи не брав участі в долі Mirax або особисто Полонського. Більше того, вони дуже мало знайомі і бачилися-то всього пару разів випадково.

У кризу компанію залишили майже всі співзасновники. Не беруся давати оцінки цим людям. Тепер, після часу, а особливо, після подій останнього року я почав переосмислювати їх вчинки. Я став розуміти, чому вони тоді, йдучи, забирали з собою частину майна компанії. Полонський називав і називає їх злодіями, а вони всього лише вважали, що беруть те, що належить їм по праву. Так само вчинили і багато топ менеджери компанії. Деякі обзавелися декількома квартирами, хтось просто пиляв бабки. Бог розсудить, хто з них був правий. Я забрав з компанії набагато більше. Я забрав колосальний досвід роботи і здатність реалізовувати найсміливіші проекти. У моєму житті більше немає місця словосполученню «не можливо". Це, мабуть, єдине за що я вдячний Полонському. Все інше, за що я його цінував він зрадив. У першу чергу, я цінував його за чесність. За те, що він ніколи не брехав я прощав йому і хамство і приниження і несправедливість вчинків. Погодьтеся, складно знайти в наш час людей, які ніколи не брешуть. Я припинив спілкування з ним після того як він мені збрехав. Причому, сталося це після того, як ми з друзями (тоді ще і його друзями), по суті, витягли компанію з рук шахраїв і допомогли Полонському вийти з камбоджійської в'язниці. З висновку Сергій телефонував мені часто, іноді по парі раз на день. Коли ж він вийшов, я зміг з ним зв'язатися лише через кілька днів. Якого ж було моє здивування, коли він заявив мені, що провів у в'язниці 3 місяці через мене та інших друзів. Нібито ми доклали недостатньо зусиль для його якнайшвидшого звільнення. Він заявив мені, що я повинен був умовити брата зателефонувати Президенту і попросити про його втручанні в ситуацію. І це при тому, що Полонський потворно поводився у в'язниці, хоч і потрапив туди через непорозуміння і завдяки матеріальним вкладеннях "окремих товаришів". Крім того, Сергій по телефону, сидячи на березі океану, прочитав мені лекцію про те, що ми всі в Росії рехнулись і що потрібно швидше валити з країни. Тоді я списав всі його слова на стрес після тримісячної відсидки. Але те, що відбувалося далі було взагалі за межами мого розуміння. З людей які йому допомагали він дуже швидко зробив рейдерів, які захопили його бізнес. Він почав багатьом погрожувати по електронній пошті. У якийсь момент він пообіцяв доповісти Путіну про те, що ми з моїм братом поширюємо про нього неправдиві відомості. Ось тут я зрозумів, що все, що відбувається лежить вже в площині психіатрії (пізніше я дізнався, що причиною неадекватності є легкі наркотики в поєднанні з великою кількістю алкоголю). З кількох пропозиціям, написаним Полонським в електронних листах стало ясно, що Сергій просто уявив себе Богом. Він обдурив свого друга дитинства, який керував порятунком його компанії і витягуванням його з в'язниці. Він втік з Камбоджі за паспортом свого старшого сина через що той мало не сів у таїландській в'язниці. Причому, витягали Стаса з Таїланду друзі, а не тато. І багато чого ще сталося і було сказано / написано за період з березня по сьогоднішній день. Наведу лише частина листування з ним (в копії стояло близько 20 чол. В основному - колишні друзі і партнери Полонського):

******************

23.04.2013, о 17:55, Михайло Дворкович написав (а):
Серьога. За 8 років нашого знайомства я, з моєї точки зору, не зробив нічого, що могло б призвести тебе до думки про мою непреданності. Я віддавав всі сили, нерви і здоров'я для досягнення нами заданих результатів. Так вийшло, що я знайшов не тільки багато друзів і грандіозний досвід, але і купу ворогів. Моя репутація зараз не на найвищому рівні, зрозуміло чому. Коли ти потрапив у складну ситуацію в Комбоджа, я три місяці присвятив тільки одній справі - витягти тебе з в'язниці, зберегти хочаб частину твого позитивного образу. Тепер ти вийшов. А я втратив роботу в ВТБ. За час розборок останніх місяців я дізнався, скільки грошей і майна вкрали багато наших колишні колеги. Багатьом з них ще довго не потрібно буде працювати. І ти знаєш, мені вперше в житті прикро. Ти ще 4 роки тому пообіцяв мені квартиру. Про що розповів навіть ...... чу при мені. А в 2006-му ти обіцяв мені бонус якщо я зроблю компанію відомою на весь світ за рік. Я все зробив. Я віддав усього себе тобі в останні роки. Тепер у мене немає нічого. Живу я з трьома дітьми в орендованій квартирі. Шукаю роботу через кадрове агентство, щоб не звинувачували в блат. Серьога, спасибі тобі за все: за дружбу, за досвід і за нових друзів, яких я знайшов за ці роки. І всього тобі доброго. А головне - свободи і здоров'я! Прощай.
PS.
Тільки не подумай, що я прошу чогось у тебе. Ти ж завжди знайдеш 265 причин, що пояснюють, чому ніхто нікому нічого не винен.
PS2.
А з в'язниці тебе витягли ми - твої друзі, а не твій довбаний твіттер і фейсбук / ЖЖ. Чи не тіште себе ілюзією ...
З повагою, Михайло Дворкович!

********************

24.04.2013, в 6:54, Sergey Polonsky <0458abc@gmail.com> написав (а):
у мене немає більше друзів / що стосується зі мною влаштували свавілля і це з мовчазної згоди твого брата /
що ж касаетс що нічого немає то у мене теж нічого немає я б сказав що я бідний тебе Мілля на 500 доллоров якщо буде то квартира з мене
ти кстате єдині хто мені що то написав з моменту мого звільнення
p.s. приватна думка брата у тебе немає необманивай себе відкрий очі у мене немає друзів зате у в'язниці знайшов брата
небросайся прощальними словами тримайся все тільки починається /
ніколи непіші сьогодні те що можна написати завтра
ніколи непіші завтро те що потрібно сьогодні
абракадабра

**********************
13.05.2013, о 6:46, Михайло Дворкович написав (а):
Останній лист 24.04.2013:
Дурень ти, Полонський ....
Я стільки років усім твердив, що ти мудрий і патологічно не здатен збрехати. Доводив, що порядність тебе ще пошукати треба, а ти береш, і одним листом вбиваєш всі мої аргументи.
З цього моменту для мене:
1. Ти жалюгідний, а не мудрий (сім'ю не вибирають, а вона у мене велика і дружна, на відміну від тебе егоїста і самозакоханого павича. Мій брат - зразок порядності! Ти уявив себе мудрецем, а на ділі - балабол);
2. Ти брехун (тобі перераховують дуже багато грошей за компанію, і це, в тому числі, завдяки тому, що я її рятував разом з колись відданими тобі людьми. А всі, кого ти вважав суперменеджером, розкрадали все, що погано лежало. І коли я говорив тобі про це, ти посилав мене в жопу);
3. Ти вкрай непорядна людина (це ти знищив всіх своїх друзів і сім'ю, а тепер втратив і останнього відданого тобі людини.).
Мені від тебе нічого не потрібно. Тебе і так життя попинал, але нічому не навчила.
PS.
З моєї точки зору, у тебе є всього один вихід - побудувати церкву, покаятися на колінах і молитися, що є сили з ранку до ночі. Довго і наполегливо. Інакше, я за твою долю і гроша ламаного не дам. Ти уявив себе Богом, а за це, як правило, слід жорстоке покарання ...
PS.
"Тюремні брати" і "бойової подруги" привіт! Цікаво, через скільки вони втомляться від твого егоїзму і зарозумілості і втечуть з твоїми грішми ...? :)
PS3.
У тебе було кілька відданих людей, поки ти сидів у в'язниці. З моєї точки зору, ось вони:
Мирон Шакіра;
Вілен Шаріфов;
Іван Сухов;
Віталій Журавель;
Юлія Браженцева;
Кирило Ішутін
і я.
Ти всіх обосрал своїми вчинками і недовірою.
Зникни з мого життя і пам'яті, зрадник!
І йди в жопу!
М. Дворкович!

****************************

А ось з більш пізнього:
19.07.2013, в 12:52, Sergey Polonsky <0458abc@gmail.com> написав (а):
відповідальність несу тільки я
за себе свій світ своїх дітей тому ви псевдопатріоти які перетворилися на мовчазних тварюк тремтячий втекли ви від себе коли бачите одне говорите інше а делаеет етретье
молодець навальний
та й взагалі Міша ти просто безхребетне істота точка

***************************

19.07.2013, в 14:18, Sergey Polonsky <0458abc@gmail.com> написав (а):
Товариші Дворкович мені стало відомо що ви у високих колах распростроняться про мене марення і лож
прошу вас сьогодні подумати і вибачиться за написане нижче або
спочатку я позваний вашому Равіна
потім доповім про вашу мерзоти ВВП а потім ви потрапите в список Магнітського
початок гри в неділю
З найкращими побажаннями
Шабат ШАЛОМ
ПОЛОНСЬКИЙ

0 коммент. :